Програма ASSISTA за помощ при щети е създадена от нас с цел повишаване качеството на обслужване и оказване съдействие на клиентите на SDI при настъпване на застрахователно събитие.
„Сервиз с гаранция” е първата услуга, с която стартира програма ASSISTA. Тя е напълно безплатна и към настоящия момент от нея могат да се възползват клиентите на SDI в гр. София и гр. Варна.
SDI има сключен договор с реномирания автосервиз „А+ Експерт център“ за град София и „Доктор Колор“ за град Варна. На всеки клиент, избрал един от двата сервиза, SDI гарантира:
1. Ако ремонтът не отговаря на Вашите очаквания, просто трябва да кажете на служителите в сервиза „Не ми харесва!“ и сервизът ще отремонтира отново автомобила, изцяло за сметка на SDI.
2. Като клиент на SDI получавате 18 месечна гаранция за боята и лаковото покритие, която включва:
• промени в структурата на боята;
• износване на лаковото покритие;
• нарушаване на тяхната цялост вследствие на немеханични увреди.
1. Автомобилът Ви ще бъде приет в сервиза незабавно или най-късно до края на следващия работен ден, за да започне ремонтът му възможно най-скоро. Достатъчно е само да покажете в сервиза, че полицата Каско на автомобила е издадена от SDI.
2. Всеки ден можете да получавате информация на безплатния ни телефон 0800 11 300, за това в кой етап на ремонтния процес се намира Вашият автомобил.
Ако нямате възможност да посетите сервиза лично, просто трябва да позвъните на 0800 11 300 и ние от SDI ще се погрижим автомобилът Ви да бъде закаран до сервиза от наш служител или служител на съответния сервиз, а след ремонта да бъде върнат обратно на адрес, посочен от Вас.
1. Консултация и съдействие при настъпване на пътно-транспортно произшествие чрез позвъняване на безплатния телефон за клиенти 0800 11 300.
2. Съдействие при осъществяването на контакт между клиента и избрания от него сервиз.
3. Безплатна проверка в сервиза на състоянието на приетите по застрахователни щети автомобили, която включва:
• обща компютърна диагностика чрез специализиран софтуер (когато е технически възможно);
• оглед от сервизен работник.
* Компютърната диагностика и огледът се извършват след предварително записан час.
* При щети от градушка или земетресение и при услугата "От врата до врата" е възможна промяна на срока.
Общите условия на гаранцията, предоставяна с услугата „Сервиз с гаранция от SDI“ може да прочетете ТУК.